Godziny pracy sekretariatu
SEKRETARIAT:
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych na diagnozy w PPP w Luboniu odbywa się od poniedziałku do czwartku.
Izabela Wierkiewicz – specjalista ds. administracji
Anna Siemiątkowska – referent ds. administracyjnych
Odbiór dokumentów poza wyznaczonymi godzinami możliwy jest jedynie po
UPRZEDNIM TELEFONICZNYM UMÓWIENIU TERMINU.
DNIA TYGODNIA | GODZINY PRACY |
PONIEDZIAŁEK | 7.30-15.30 |
WTOREK | 7.30-15.30 |
ŚRODA | 7.30-15.30 |
CZWARTEK | 7.30-15.30 |
PIĄTEK | 7.30-15.30 |
KSIĘGOWOŚĆ:
Filip Niewiedział – główny księgowy
Monika Paczkowska – specjalista ds. kadr i płac
od poniedziałku do piątku: 7.00 – 15.00
Godziny pracy
Grafik pracy pracowników pedagogicznych od września 2022 r.
PONIEDZIAŁEK | WTOREK | ŚRODA | CZWARTEK | PIĄTEK |
08.00-19.00 | 08.00-18.00 | 08.00-18.00 | 08.00-18.00 | 08.00-17.00 |
Godziny dla Rodziców w PPP w Luboniu
dyrektor Anna Kurelska przyjmuje w środy po wcześniejszej rejestracji telefonicznej:
tel. 516 374 123
Rejon działania
Rejon Działania PPP w Luboniu: miasto Luboń, część gminy Dopiewo: Skórzewo, Dopiewo, Dopiewiec, Konarzewo, Zakrzewo, Palędzie, Dąbrowa, Dąbrówka
PLACÓWKI EDUKACYJNE:
Przedszkola
http://lubon.pl/artykul/47/47/przedszkola
Szkoły podstawowe i liceum
http://lubon.pl/artykul/47/1743/szkoly-podstawowe-i-liceum
Kadra
Anna Kurelska – Dyrektor Poradni, pedagog i psychoprofilaktyk, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła UAM Wydział Studiów Edukacyjnych w zakresie pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej oraz Studia Podyplomowe w zakresie psychoprofilaktyki na UMCS w Lublinie. Uczestniczyła w szeregu kursów specjalistycznych dotyczących pracy z dzieckiem i rodziną. Swoją ofertę kierowała w szczególności do nauczycieli, prowadząc i organizując liczne spotkania i szkolenia. Przez lata prowadziła otwartą grupę spotkaniową dla rodziców. Konsultowała i oceniała dla chętnych szkół szkolne programy profilaktyki. Obecnie skupia się na indywidualnej pracy z dzieckiem i rodzicem. Posiada Certyfikat Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji.
Iwona Rutkowska–Błachowiak – psycholog, logopeda, tyflopedagog, terapeuta SI, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Podyplomowe Studia Logopedyczne na Uniwersytecie Gdańskim, Studia Podyplomowe w zakresie Tyflopedagogiki oraz Zarządzania Oświatą w Wyższej Szkole Uni-Terra w Poznaniu oraz kurs podstawowy i zaawansowany z zakresu Diagnozy i Terapii Procesów Integracji Sensorycznej oraz Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Jest praktykiem metody Kids’ Skills – Dam radę! Bierze udział w konferencjach, warsztatach i szkoleniach stale podnosząc swoje kompetencje i umiejętności. Zajmuje się diagnozą funkcji poznawczych oraz trudności szkolnych dzieci i młodzieży, a także diagnozą funkcjonalną dzieci i młodzieży z dysfunkcją wzroku. Prowadzi terapię logopedyczną. Posiada doświadczenie w diagnozie i terapii wspierającej rozwój małego dziecka. Z dziećmi i młodzieżą spotyka się na zajęciach rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne. Prowadzi konsultacje dla rodziców chcących wzmocnić swoje kompetencje wychowawcze czy poprawić relacje w rodzinie. W swojej pracy wykorzystuje założenia terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Oznacza to, że w procesie pomocowym skupia się na rozwiązaniu, a nie na przyczynach problemu oraz na potrzebach, celach i zasobach klienta.
Beata Szymoniak – pedagog, nauczyciel dyplomowany, absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła Studia Podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki i tyflopedagogiki. Posiada kwalifikacje do diagnozy i terapii z zakresu Integracji Sensorycznej. Uczestniczyła w wielu kursach specjalistycznych, szczególnie z zakresu dysleksji rozwojowej oraz trudności w nauce matematyki. Zajmuje się diagnozą pedagogiczną, prowadzi terapię dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania oraz zajęcia rewalidacyjne.
Magdalena Jankowska – psycholog, certyfikowany psychoterapeuta. Ukończyła psychologię na UAM w Poznaniu, 4-letnie Studium Profesjonalnej Psychoterapii w Łodzi, kurs podstawowy terapii systemowej oraz liczne szkolenia specjalistyczne (dotyczące m.in.: pracy z traumą, terapii zaburzeń psychosomatycznych, terapii zaburzeń nastroju, terapii następstw stresu, terapii zaburzeń zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży, terapii dzieci i młodzieży w ujęciu systemowym i skoncentrowanym na rozwiązaniu). Pracuje z dziećmi w wieku szkolnym, młodzieżą i dorosłymi. Prowadzi konsultacje, terapię indywidualną, terapię rodzin, spotkania psychoedukacyjne oraz warsztaty rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne dzieci i młodzieży. W swojej pracy wykorzystuje założenia terapii skoncentrowanej na rozwiązaniu, terapii systemowej i terapii poznawczo-behawioralnej.
Justyna Królak – pedagog specjalny, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej (SI), neurologopeda. Absolwentka pedagogiki na UAM w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie diagnozy i terapii procesów integracji sensorycznej (SI), logopedii, neurologopedii, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z poradnictwem młodzieżowym i rodzinnym. Uczestniczyła w licznych szkoleniach specjalistycznych związanych z diagnozą i terapią dziecka (m.in. na temat niewyhamowanych odruchów pierwotnych INPP, terapii ręki, stymulacji autonomicznego układu nerwowego w terapii logopedycznej). Jest licencjonowanym diagnostą i terapeutą integracji bilateralnej (BI – program indywidualny). Prowadzi konsultacje, diagnozę i terapię dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
Eliza Kur – psycholog, psychoterapeuta, surdopedagog. Ukończyła psychologię na UAM w Poznaniu, specjalność: psychologia kliniczna i psychologia edukacji. Obecnie kształci się w ramach Szkoły Psychoterapii w nurcie Analizy Transakcyjnej. Pracuje z dziećmi w wieku szkolnym, młodzieżą i dorosłymi. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne dotyczące: pracy z traumą, zdrowia psychicznego małych dzieci, samookaleczeń, terapii zaburzeń psychicznych. Prowadzi konsultacje, terapię indywidualną oraz grupową dzieci i młodzieży doświadczającej trudności emocjonalnych i społecznych, spotkania psychoedukacyjne oraz warsztaty. Stosuje elementy Pozytywnej Dyscypliny, Dialogu Motywującego oraz Porozumienia Bez Przemocy.
Marta Szyszka – psycholog, psychoterapeuta w trakcie szkolenia. Ukończyła psychologię na Wydziale Psychologii i Kognitywistyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – specjalność: psychologia kliniczna i psychologia edukacji. Pracuje z dziećmi w wieku szkolnym, młodzieżą i dorosłymi. Prowadzi konsultacje, warsztaty oraz spotkania wsparciowe – indywidualne i grupowe. Doświadczenie zdobywała pracując w szkole podstawowej oraz w świetlicy socjoterapeutycznej i w Instytucie Małego Dziecka im. Astrid Lindgren w Poznaniu.
Sabina Dobrzykowska – pedagog.
Joanna Kozłowska – psycholog. Ukończyła psychologię na Wydziale Psychologii i Kognitywistyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – specjalność: psychologia kliniczna i psychologia edukacji. Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Prowadzi konsultacje oraz spotkania psychoedukacyjne. Doświadczenie zdobywała prowadząc różnego rodzaju warsztaty w szkołach oraz odbywając praktyki w placówkach oświatowych.