Taking too long? Close loading screen.

Do pobrania dla nauczycieli

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Luboniu

Luboń

Godziny pracy sekretariatu

SEKRETARIAT:

Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych na diagnozy w PPP w Luboniu odbywa się od poniedziałku do czwartku.

Izabela Wierkiewicz – specjalista ds. administracji

Anna Siemiątkowska – referent ds. administracyjnych

Odbiór dokumentów poza wyznaczonymi godzinami możliwy jest jedynie po
UPRZEDNIM TELEFONICZNYM UMÓWIENIU TERMINU.

DNIA TYGODNIAGODZINY PRACY
PONIEDZIAŁEK7.30-15.30
WTOREK7.30-15.30
ŚRODA7.30-15.30
CZWARTEK7.30-15.30
PIĄTEK7.30-15.30

KSIĘGOWOŚĆ:

Filip Niewiedział – główny księgowy

Monika Paczkowska – specjalista ds. kadr i płac

od poniedziałku do piątku: 7.00 – 15.00


Godziny pracy

Grafik pracy pracowników pedagogicznych od września 2022 r.

PONIEDZIAŁEKWTOREKŚRODACZWARTEKPIĄTEK
08.00-19.0008.00-18.0008.00-18.0008.00-18.0008.00-17.00

Godziny dla Rodziców w PPP w Luboniu

dyrektor Anna Kurelska przyjmuje w środy po wcześniejszej rejestracji telefonicznej:

tel. 516 374 123


Rejon działania

Rejon Działania PPP w Luboniu: miasto Luboń, część gminy Dopiewo: Skórzewo, Dopiewo, Dopiewiec, Konarzewo, Zakrzewo, Palędzie, Dąbrowa, Dąbrówka

PLACÓWKI EDUKACYJNE:

Przedszkola 

http://lubon.pl/artykul/47/47/przedszkola

Szkoły podstawowe i liceum 

http://lubon.pl/artykul/47/1743/szkoly-podstawowe-i-liceum


Kadra

Anna Kurelska – Dyrektor Poradni, pedagog i psychoprofilaktyk, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła UAM Wydział Studiów Edukacyjnych w zakresie pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej oraz Studia Podyplomowe w zakresie psychoprofilaktyki na UMCS w Lublinie. Uczestniczyła w szeregu kursów specjalistycznych dotyczących pracy z dzieckiem i rodziną. Swoją ofertę kierowała w szczególności do nauczycieli, prowadząc i organizując liczne spotkania i szkolenia. Przez lata prowadziła otwartą grupę spotkaniową dla rodziców. Konsultowała i oceniała dla chętnych szkół szkolne programy profilaktyki. Obecnie skupia się na indywidualnej pracy z dzieckiem i rodzicem. Posiada Certyfikat Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji.

Iwona Rutkowska–Błachowiak – psycholog, logopeda, tyflopedagog, terapeuta SI, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Podyplomowe Studia Logopedyczne na Uniwersytecie Gdańskim, Studia Podyplomowe w zakresie Tyflopedagogiki oraz Zarządzania Oświatą w Wyższej Szkole Uni-Terra w Poznaniu oraz kurs podstawowy i zaawansowany z zakresu Diagnozy i Terapii Procesów Integracji Sensorycznej oraz Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.  Jest praktykiem metody Kids’ Skills – Dam radę! Bierze udział w konferencjach, warsztatach i szkoleniach stale podnosząc swoje kompetencje i umiejętności. Zajmuje się diagnozą funkcji poznawczych oraz trudności szkolnych dzieci i młodzieży, a także diagnozą funkcjonalną dzieci i młodzieży z dysfunkcją wzroku. Prowadzi terapię logopedyczną. Posiada doświadczenie w diagnozie i terapii wspierającej rozwój małego dziecka. Z dziećmi i młodzieżą spotyka się na zajęciach rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne. Prowadzi konsultacje dla rodziców chcących wzmocnić swoje kompetencje wychowawcze czy poprawić relacje w rodzinie. W swojej pracy wykorzystuje założenia terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Oznacza to, że w procesie pomocowym skupia się na rozwiązaniu, a nie na przyczynach problemu oraz na potrzebach, celach i zasobach klienta.  

Beata Szymoniak – pedagog, nauczyciel dyplomowany, absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła Studia Podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki i tyflopedagogiki. Posiada kwalifikacje do diagnozy i terapii z zakresu Integracji Sensorycznej. Uczestniczyła w wielu kursach specjalistycznych, szczególnie z zakresu dysleksji rozwojowej oraz trudności w nauce matematyki. Zajmuje się diagnozą pedagogiczną, prowadzi terapię dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania oraz zajęcia rewalidacyjne.

Justyna Królak – pedagog specjalny, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej (SI), neurologopeda, oligofrenopedagog. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe: Diagnoza i terapia procesów integracji sensorycznej (SI), Logopedia, Neurologopedia, Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z poradnictwem młodzieżowym i rodzinnym, Diagnoza i terapia pedagogiczna, Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Uczestniczyła w licznych szkoleniach specjalistycznych związanych z diagnozą i terapią dziecka (m.in. na temat terapii ręki, niewyhamowanych odruchów pierwotnych INPP, stymulacji autonomicznego układu nerwowego w terapii logopedycznej, mioterapii, ASD). Jest licencjonowanym diagnostą-terapeutą integracji bilateralnej (BI – program indywidualny). Należy do Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej. Prowadzi konsultacje, diagnozę i terapię dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

Eliza Kur – psycholog, psychoterapeuta, surdopedagog. Ukończyła psychologię na UAM w Poznaniu (specjalność: psychologia kliniczna i psychologia edukacji) oraz Szkołę Psychoterapii w nurcie Analizy Transakcyjnej. Pracuje z dziećmi w wieku szkolnym, młodzieżą i dorosłymi. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne dotyczące zdrowia psychicznego małych dzieci, samookaleczeń, terapii zaburzeń psychicznych. Jej główny obszar zainteresowania to praca z traumą, odbyła szkolenia Intro Somatic Experience oraz I stopień terapii EMDR. Prowadzi konsultacje, terapię indywidualną oraz grupową dzieci i młodzieży doświadczającej trudności emocjonalnych i społecznych, spotkania psychoedukacyjne oraz warsztaty. Jej praca terapeutyczna podlega systematycznej superwizji.

Marta Szyszka – psycholog, psychoterapeuta w trakcie szkolenia. Ukończyła psychologię na Wydziale Psychologii i Kognitywistyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – specjalność: psychologia kliniczna i psychologia edukacji. Pracuje z dziećmi w wieku szkolnym, młodzieżą i dorosłymi. Prowadzi konsultacje, warsztaty oraz spotkania wsparciowe – indywidualne i grupowe. Doświadczenie zdobywała pracując w szkole podstawowej oraz w świetlicy socjoterapeutycznej i w Instytucie Małego Dziecka im. Astrid Lindgren w Poznaniu.

Sabina Dobrzykowska – pedagog.

Joanna Kozłowska – psycholog. Ukończyła psychologię na Wydziale Psychologii i Kognitywistyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – specjalność: psychologia kliniczna i psychologia edukacji. Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Prowadzi konsultacje oraz spotkania psychoedukacyjne. Doświadczenie zdobywała prowadząc różnego rodzaju warsztaty w szkołach oraz odbywając praktyki w placówkach oświatowych.

Weronika Łuczak-Bryl – psycholog. Ukończyła psychologię na Wydziale Psychologii i Kognitywistyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Prowadzi konsultacje, udziela wsparcia indywidualnego oraz diagnozuje dzieci w interdyscyplinarnym zespole w kierunku FAS/FASD. Bierze udział w warsztatach, kursach i szkoleniach stale podnosząc swoje kompetencje. Doświadczenie zdobywała pracując w placówkach oświatowych.

Mariola Witkowiak – psycholog. Ukończyła psychologię na UAM w Poznaniu, jest nauczycielem dyplomowanym, trenerem, psychoprofilaktykiem, odbyła studia podyplomowe na WSB w Poznaniu oraz studia podyplomowe na UMCS w Lublinie. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i rodzicami. Prowadzi diagnozy, konsultacje, porady i warsztaty dla rodziców. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie Terapii Pedagogicznej (UAM); szkolenie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, I i II stopnia (CTSR); Szkolenie w zakresie metody „Dam Radę” oraz metody „Jestem z Ciebie dumny” (CTSR); kurs podstawowy „Szkoły Analizy Transakcyjnej”; roczne szkolenie w Terapii Poznawczo-Behawioralnej (CTPB) oraz szkolenie „Szkoła dla rodziców i wychowawców”, cz. I, II i III.

Facebook
Skip to content